• free gym

    Voľné cvičenie bez trénera
  • cr0ss fit

    Náročnosť 4/5
    sila4 . intenzita4 . flexibilita1

    Cross tréning je intenzívny tréningový program vhodný pre každého, keďže záťaž si určujete sám pod vedením trénera. Pomôže Vám získavať znalosti vo všetkých smeroch fitness a objaviť svoje silné a slabé stránky.

    CROSSFIT

    CrossFit je silový a kondičný systém postavený na neustále sa meniacich funkčných pohyboch, vykonávaných vo vysokej intenzite. CrossFit je program, ktorý kombináciou pohybových aktivít z gymnastiky, vzpierania, kratších a dlhších behov aj mnohých ďalších cvikov a pohybov zlepšuje všeobecnú zdatnosť. Pri CF používate olympijské činky, hrazdu, kettlebelly, gymnastické kruhy, a rôzne ďalšie nástroje, ktoré sa dajú nosiť, hádzať, ťahať, tlačiť či dvíhať.

    BEGINNER

    Osvojte si techniku a naučte sa bezpečný spôsob prevedenia všetkých cvikov potrebných ku CrossFitu. Program je ideálny pre začiatočníkov, ktorí si chcú vyskúšat CF, nakoľko je podobný hlavným tréningom, avšak s dôrazom na skill a drill. Naučíme Vás správne pohyby budeme sa nadmieru venovať správnemu prevedeniu a vysvetlíme si základnú lexiku. Crossfit zažijete, až ked ho vyskúšate!



    Adam Genčík, Lukáš Böhm
    • Adam Genčík

      Adam Genčík

      silový a kondičný tréning

      Zameranie

      • crossfit tréning
      • kruhový tréning
      • kondičný tréning
      • pomoc pri riešení otázok výživy
      • programming

      Skúsenosti

      • Inštruktor crossfit 1. kvalifikačného stupňa, Viedeň
  • kruhový tréning

    Náročnosť 3/5
    sila3 . intenzita3 . flexibilita1

    Kruhový tréning je veľmi podobný funkčnému tréningu alebo cross tréningu avšak oveľa drsnejší. Láka všetkých ktorý už zvládajú CrossFit a preto chcú obmeniť cviky a ísť v plnom nasadení. Cvičí sa prevažne s vlastnou váhou ak sa použijú pomôcky alebo závažia tak ich váhu si určí každý sám tak, aby sa nezranil. Siahne po nom každý kto má rád dynamický tréning s rýchlym spalovaním a chce si zlepšiť kondíciu či vyformovať postavu. Tréning v skupinke umožňuje aby výkonnejší členovia motivovali ostatných členov.

    Adam Genčík, Lukáš Böhm
    • Adam Genčík

      Adam Genčík

      silový a kondičný tréning

      Zameranie

      • crossfit tréning
      • kruhový tréning
      • kondičný tréning
      • pomoc pri riešení otázok výživy
      • programming

      Skúsenosti

      • Inštruktor crossfit 1. kvalifikačného stupňa, Viedeň
  • vzpieranie

    Náročnosť 3/5
    sila3 . intenzita2 . flexibilita2

    Vzpieranie je určené hlavne začiatočníkom, ktorý sa chcú naučiť vzpieračské cvičenia a získať tak silu a dynamiku v ďalšom tréningu. Tréningy sú stavané pre každého - začiatočníkov a pokročilých, ktorý chcú zlepšiť svoju techniku. Cvičiť sa budú vzpieračské cvičenia, cvičenia s vlastnou hmotnosťou a využijeme rôzne druhy načiní - kettlebell, olympijské tyče, palice, vlastné telo, medicimball. Vzpieranie je taktiež stavebným kameňom Crossfitu. Vzpieračské cvičenia sa v crossfite veľmi často využívajú a vyskytujú, a sú základom pre cvičenie. Na tréningu sa naučíte pilier vzpierania Drep a taktiež sa naučíte vzpieračské cvičenia - Trh a Nadhod. Vzpieraním zaručene precvičíte celé telo, ducha aj myseľ.

    Andrej Fratrič
    • Andrej Fratrič

      Andrej Fratrič

      vzpieranie

      Ponúkam Vám bezpečné a zdravé cvičenie so striktným dôrazom na techniku pohybu pri jednotlivých cvičebných disciplínach, kompenzačné cvičenia pre ľudí, ktorý majú sedavý typ zamestnania, zlepšenie kondície, formovanie postavy, budovanie svalovej hmoty, zvyšovanie fyzickej sily.



      Zameranie

      • vzpieranie
      • vzpieračské techniky pre crossfit
      • fitness a kondičný tréning pre výkonnostných športovcov
      • fitness pre zdravie

      Skúsenosti

      • Fakulta telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského – ukončené magisterské štúdium
      • Medzinárodný seminár trénerov vzpierania zakončený certifikátom / téma seminára: Vzpieranie pre rozvoj sily a kondície (uplatnenie prostriedkov vzpierania v kondičnej príprave)
      • Majster Slovenska vo vzpieraní, Banská Bystrica (30.6.2013)
      • Vicemajster Medzinárodných Majstrovstiev Slovenskej republiky, Banská Bystrica (30.06.2013)
      • Držiteľ slovenského rekordu vo vertikálnom výskoku znožmo na 46 cm lavičku so 110 kg činkou na chrbte (12.2.2013)
      • Víťaz 25.ročníka prestížneho medzinárodného silvestrovského pohára vo vzpieraní, Česko/Nový Hrozenkov (29.12.2011)
      • Víťaz medzinárodného silvestrovského turnaja vo vzpieraní , Viedeň (31.10.2010)
      • Cena dekana Fakulty telesnej výchovy a športu Univerzity Komenského v Bratislave za najlepšie reprezentovanie fakulty na prvých univerzitných Majstrovstvách Slovenska vo vzpieraní, Trenčín (25.10.2008)
      • Víťaz medzinárodného vianočného turnaja vo vzpieraní, Trenčín (13.12.2008)
      • Víťaz šprintu do schodov o pohár starostu Andreja Petreka, Bratislava (11.5.2008)
  • TRX

    Náročnosť 3/5
    sila3 . intenzita3 . flexibilita3

    TRX závesný systém je originálny nástroj funkčného tréningu pre cvičenie s vlastnou váhou tela. Je zložený z dvoch pevných popruhov nastaviteľnej dĺžky. TRX buduje svalovú silu, rovnováhu, flexibilitu a aktivuje stabilizačné svalstvo. Je určený pre cvičencov všetkých úrovní, od začiatočníkov až po profesionálnych športovcov.

    TRX = Total-Body Resistance Excercise

    • rýchle a efektívne posilňovanie celého tela
    • pomáha budovať pevný stred tela
    • zvyšuje svalovú vytrvalosť
    • cvičenie s TRX je vhodné pre ľudí v akejkoľvek fyzickej kondícii (pre profesionálnych športovcov aj pre seniorov)

  • tabata

    Náročnosť 2/5
    sila3 . intenzita4 . flexibilita1

    Tabata je cvičenie zamerané na vysoký a intenzívny výkon vo veľmi krátkom čase. Jedná sa teda o daľší HIIT (high intensity interval training) kombinácie aerobneho a silového cvičenia s velkou účinnosťou. Ako je Vám možno už známe, toto kardio cvičenie objavil japonský vedec Dr. Izumi Tabata s týmom výskumníkov z Národného inštitútu pre zdravie a šport v Tokiu a ako môžete vidieť podľa názvu, Dr. Tabata túto metódu podľa seba pomenoval. Energy tabata využíva hlavne váhu vlastného tela a ľahké činky.

    Patrícia Stenchlakova, Lukáš Böhm
  • jumping

    Náročnosť 2/5
    sila2 . intenzita3 . flexibilita1

    Jumping® je originálne akreditované cvičenie v oblasti fitness priemyslu. Rokmi preverený aeróbny program na patentovaných trampolínach je určený pre všetky generácie tak, aby vytváral zábavnou formou fyzickú a duševnú rovnováhu. Dynamické aeróbne cvičenie na trampolínach s ručkami sprevádza motivujúca hudba a lekcie vedú odborne vyškolení inštruktori. Jumping® je ideálnym športom pre formovanie postavy a skrýva mnoho unikátnych výhod. Zo zdravotného hľadiska blahodárne pôsobí prakticky na všetky systémy ľudského tela, a tak sa radí medzi veľmi účinné formy pohybových aktivít. Jumping® sú rôzne náročné kombinácie rýchlych a pomalých poskokov, dynamických šprintov, balančných i silových prvkov a tiež strečingu. Jednotlivé cviky aj ich následnosť sú starostlivo pripravené a majú svoj vlastný význam a poriadok. Tieto kombinácie sa na pružnom výplete trampolíny stávajú nielen zábavou, ale aj veľmi účinnou formou posilňovania fyzickej a psychickej odolnosti.

    Jump-Kruháč je komplexný a vysoko kreatívny tréning vytrvalostnej sily vhodný pre každý vek a úroveň pohybovej schopnosti. Trampolíny sa používajú ako stanovište na ktorom sa využíva rôzne náradie. Celý okruh stanovíšť sa opakuje niekoľko krát s časovačom 20-50 sekúnd. Inštruktor sa počas celej lekcie venuje klientom učí ich správne cvičiť, držať telo a opravuje prípadné chyby.

    Jumping DRUM s použitím PROFI trampolíny ako bubna s pomocnými nadstavcami a paličkami. Rytmus a bubnovanie trénujú a rozvíjajú individuálne fyzické a duševné schopnosti. V tíme dokážu vytvoriť nezameniteľný pocit súdržnosti a prílev endorfínov. Spoločný rytmus počas "bubnovačky" na čas umlčí vlastné myšlienky a problémy. Pravá a ľavá hemisféra začnú pracovať simultánne, čo uvoľní cestu pre tvorivosť a komunikáciu. Nechajte sa na hodine Jumping DRUM uniesť do sveta rytmov, načerpajte silu a energiu z nekonečného nevyčerpateľného zdroja.

    Tabata Jump je cvičenie zamerané na vysoký a intenzívny výkon vo veľmi krátkom čase. Jedná sa teda o daľší HIIT (high intensity interval training) kombinácie aerobneho a silového cvičenia s velkou účinnosťou. Ako je Vám možno už známe, toto kardio cvičenie objavil japonský vedec Dr. Izumi Tabata s týmom výskumníkov z Národného inštitútu pre zdravie a šport v Tokiu a ako môžete vidieť podľa názvu, Dr. Tabata túto metódu podľa seba pomenoval. Jump tabata používa ľahké váhy a cvičenie prebieha na trampolínach takže je veľmi šetrné ku kĺbom.

    Zuzana Mráziková
  • joga

    Náročnosť 2/5
    sila1 . intenzita1 . flexibilita4

    joga pre zdravie a zdravý chrbát

    • za vlastné zdravie sme zodpovední mi sami a vieme to ovplyvniť
    • súbor zdravotných cvičení jogy a pilatesu na postupné uvoľnenie celého tela, chrbta, ramien, krku, kĺbov, prstov, rebier hlavne zo sedavej činnosti
    • súbor cvičení na postupné posilnenie hlavne vnútorných a vonkajších svalov tela
    • dýchanie a okysličenie organov pri cvičení
    • natiahnuť svaly a zlepšiť ohybnosť
    • zbaviť prípadnej bolesti chrbta, ramien a krku
    • dynamické sekvencie z power jogy na rozhýbanie, zohriatie aj posilnenie
    • naučiť sa a zlepšiť vnímanie samého seba
    • zlepšiť a podporiť lymfatický a imunitný systém
    • zbaviť sa stresu

    vinyasa joga

    • Vinyasa znamená dych a to je aj hlavné gro jogy. Tento štýl sa prikláňa skôr k ashtanga joge. Základom je hlavne pozdrav slnku, do ktorého sa vkladajú pozície z klasickej či hatha jogy. Intenzita pozícii je v niektorých častiach nižšia no niekde aj vyššia. Je vhodná pre každého bez výnimky.

    black light joga

    • nie je oficiálny štýl jogy. Je to skôr spôsob ako sa dostať do seba hlbšie. Sekvencie sú pomalšie a venuje sa viac pozornosť dychu, no naďalej hlavné gro hodiny sú pozdravy slnka. tmavá miestnosť má podporiť vnímanie vašeho tela, ale zároveň ultrafialové svetla a vaše neónové doplnky, vám môžu spríjemniť celkový zážitok z tejto hodiny.

    YIN YOGA

    • Yin yoga poskytuje protipól k hektickému spôsobu života. Pôsobí hlavne na spojivové tkanivá s cieľom posilniť ich a zvýšiť ich pružnosť. Cvičenie je teda ideálne pri problémoch spôsobených nesprávnym držaním tela, sedavým spôsobom života, odstraňuje bolesti chrbta a hlavy. Súčasne dochádza k uvoľneniu, relaxácii a upokojeniu mysle. Yin Yoga napomáha ukotveniu v okamihu, učí zvládať stres a emócie, nájsť vnútorný pokoj a rovnováhu, počúvať mysel, telo a ducha. Je vhodná pre každého bez výnimky.

    power joga

    • vhodná aj pre začiatočníkov
    • zlepšenie flexibility
    • vhodné ako rovnováha k silovému cvičeniu
    • uvoľnenie problémových partií krku, šije a chrbta
    • posilnenie vnútorných svalov
    • vnútorné uvoľnenie a zbavenie stresu
    • masírovanie vnútorných orgánov
    • prečistenie lymfatických ciest
    • zlepšenie dýchania

    ranná joga

    • vhodná aj pre začiatočníkov
    • zlepšenie flexibility
    • dýchanie a okysličenie
    • uvoľnenie problémových partií krku, šije a chrbta
    • posilnenie vnútorných svalov
    • vnútorné uvoľnenie a zbavenie stresu
    • prečistenie lymfatických ciest

    Patrik Masar
Zaregistrovať sa
login
login